16 Kasım 2007 Cuma

Aras kargo mağduriyeti - 1

25-10-2007 tarihinde hepsiburada.com adresinden aldığım ürünü arızalı olduğu için aras kargoya verdim.1 hafta sonra hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım ürün ne oldu dediğimde aldığım cevap ürünün gelmediğidir.Hemen kargoyu aradım ve İstanbul yamanevler şubesinde olduğunu ve hepsiburada.com un yerini bulamadıklarını söylediler anlaşmalı kuruluşun yeri nasıl bulunamaz... 2 gün sonra tekrar aradım kargonuzu size tekrar yolladık aşıkveysel şubesinde dediler dedim siz nasıl kargo firmasısınız o numaraları bizden reklam mesajı yollamak için mi alıyorsunuz dediğimde haklısınız yönelndirmeden önce sizi aramamız lazımdı ne dediler ama Sivas'a gelmemiş kargo meğer Sivas tekrar İstanbul' a yollamış ve 4 kere gidip gelmiş benim olaylardan haberim yok müşreti olarak sonra tekrar gelmiş kargo ve şuanda 8 Kasım hala Sivas'a kargom gelmemiş durumda bu seferde yolda araç kaza yapmış kargo tespiti yapılıyormuş. Bunu aras kargo firmasına bildirdim 1 saat sonra aradılar ama hepsiburada.com kabul etmemiş kolinizi dediler dedim ok kabul etmemişse neden etmemiş bu not düşülüyor dediğimde burda öyle bir bilgi yazmıyor dediler siz firmayı arayın öğrenin dediler.Hepsibuara.com kargo teslim şefi ile görüştüm kargonuzu hatırlıyorum ben elemanlara bunun barkodu yok gidin şubeye bastırın getirin dedim adamlar hergün getirdiklerinde unutmuşlar 4 kez unutulurmu bu kadar mı unutkan eleman çalıştırıyorsunuz... Bu yazıyı 8 Kasım da yazıyorum yolladığım tarih 25 Ekim 15 gün geçmiş bu nasıl firma anlayışı ürünümün süresi geçti bu ayrı bir zarar o kadar süre ürünü kullanmadım ayrı bir zarar hergün şubeye git gel araba zararı hergün saatlerce İstanbul u ara ayrı zarar ve ayrıca ürünüm hemen gönderilse birebir değişim yapılacaktı şimdi tamir görecek buda ayrı zarar...

Hiç yorum yok: